About Me

Monday 15 December 2014

Kατάθλιψη




ΕΡΩΤΗΣΗ
Κ. Αννη
Σας γραφω εδω για να με συμβουλεψετε
Εδω και ενα χρονο περιπου εχω χασει ολη μου την ενεργεια και νιωθω συνεχεια κουρασμενη. Ειμαι μονο 29 χρονων αλλα νιωθω 80!
Δεν εχω ορεξη για τιποτε, ουτε να βγω, ουτε να ειμαι με κοσμο. Η μητερα μου λεει οτι εχω καταθλιψη και να παω σε γιατρο να μου δωσει χαπια. Εγω δεν θελω να παρω χαπια.
Τι με συμβουλευετε εσεις
ΚΑ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΚΑ μου σε ευχαριστώ για την ερώτηση σου.
Η κατάθλιψη είναι απλά μια στάση ζωής, μια επιλογή, μια κραυγή για βοήθεια! Όταν δεν μας έχουν μάθει τρόπους να αντιμετωπίζουμε καταστάσεις στη ζωή μας, τότε λειτουργούμε με ένα αρνητικό τρόπο και το αποτέλεσμα είναι τα συμπτώματα που αναφέρεις εσύ πιο πάνω.
Το να μπορεί να αντιμετωπίσει κάποιος διάφορες καταστάσεις στη ζωή του χωρίς να καταρρέει, είναι το τι ονομάζεται Συναισθηματική Ευφυΐα.
Όσο πιο ψηλό δείκτη Συναισθηματικής Ευφυΐας έχουμε, τόσο καλύτερα μπορούμε να να αντιμετωπίζουμε καταστάσεις στη ζωή μας. Αντίθετα με το IQ, η Συναισθηματική Ευφυΐα μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά και να αυξηθεί ο δείκτης.
Για να γίνει αυτό το άτομο είναι καλά να αφιερώσει χρόνο, πρώτα να μάθει πως και μετά να αρχίσει να τα εφαρμόζει στη καθημερινότητα του. Και μετά βλέπουμε τα θαύματα!!
Είσαι πολύ μικρή για να επιλέξεις να ζήσεις τη ζωή σου με τον παλιό τρόπο!. Δώσε του εαυτού σου την ευκαιρία να μάθεις καινούργιους τρόπους αντιμετώπισης της ζωής!
Το αξίζεις!
Θα είναι η καλύτερη επένδυση που θα κάνεις ποτέ στη ζωή σου!
άννη

No comments:

Post a Comment

cool